четверг, 15 февраля 2018 г.




Головним  скарбом  життя  є  не  землі,  що  ти  їх  завоював,  не 

 багатства,  що  їх маєш  у  скринях...  Головним  скарбом  життя  є  здоров’я,  і,  щоб  його  зберегти, потрібно багато що знати.  (Авіцена
  
      З 01 по 31 жовтня 2017 року у Володимрівськуому НВК   ЗОШ І-ІІІ ступенів гімназії «Успіх» було проведено Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».
02 жовтня 2017 року відбулася загальношкільна лінійка «Бібліотека – дім мудрості, аптека для душі»
Під час проведення  місячника були організовані книжково – ілюстративні виставки  на тему: «Шкідливі звички міраж і дійсність»», Наркоманія – це плаха»  «Спортивні перемоги – перемоги здоров’.я» На протязі місяця до уваги учнів, батьків та працівників школи в бібліотеці були представлені тематичні виставки: «Скажи НІ шкідливим звичкам!», «Спортивні перемоги – перемоги здоров'я», «Раціональне харчування». Запропоновано перегляд презентацій «Здоровий спосіб життя» , «14 фактів про здоров'я людини та стимул до здорового способу життя», в яких розкривається важливість духовного, психічного, соціального та фізичного здоров'я людини.


 


Комментариев нет:

Отправить комментарий